rengöringsborste för golfklubbor svart

Kategorier: Klubbor, Golfklubbor
403 SEK 512 SEK

MIKROFIBERHANDDUK: hög vattenabsorption och snabbtorkande. Den är mycket lämplig för att hålla golfklubbor rena och svettas i ansiktet. DUBBELSIDIG BORSTE: De mjukkantade plastborsten på ena sidan kan väl ta bort smutsen efter att ha träffat bollen och andra hårtrådade borst kan snabbt och effektivt rengöra golfklubbens järn på den räfflade fairwayen. RÄKNARE: rent manuell räkning kan noggrant visa 4 siffror upp till 9999 antal tillräckligt för att du ska kunna räkna olika data. Vid återställning är det bara att vrida på ratten på sidan moturs flera gånger. Inget batteri behöver inte oroa dig för strömförsörjning använd den när som helst var som helst. HEXAGONAL GROOVE SHARPENER: en golfspårslipare med 6 klubbhuvuden lämplig för alla järnpaket och golfluckor och närhetswedgar och verktygsgubros. en genomskinlig säkerhetsbehållare av plast för enkel förvaring.GOLF ALIGNMENT KIT: markeringsverktyg för golflinjer och golfmarkörspenna för att förbättra justeringen av swing och putt.Färg:svartMaterial:Plast + MetalPac kage Innehåll:1 golfhandduk1 golftimer1 golfborste1 golflinjemarkörer1 golfmarkeringspennor1 GolfspårvässareEndast ovanstående paketinnehåll andra produkter ingår inte. Obs: Ljusskytte och olika skärmar kan orsaka färgen på föremålet i bilden skiljer sig lite från den verkliga. Det tillåtna måttfelet är +/- 1-3 cm.