Färgglatt golfset för barn

Kategorier: Klubbor, Golfklubbor
762 SEK 859 SEK
Mer Info!

Funktioner: 1.Toddler Golf Set: Detta småbarnsgolfset innehåller allt din lilla golfare behöver. Den har en trådgolfbil med lätt rörliga hjul 3 golfklubbor 4 golfbollar 2 te och 2 hål med flaggor för golfbollar. Speciellt utformad för barn från 2 till 6 år för att börja träna golf. 2.Stimulera barns intresse för sport: Innan barnen får riktigt höga ekonomiska kostnader kan detta söta golfset för barn vara ett bra sätt att få barn att börja spela golf, vilket kommer att öka deras entusiasm för denna sport. 3.Utvecklingsleksaker: Denna uppsättning golfklubbor för småbarn främjar inte bara barns fysiska utveckling utan främjar också rumslig medvetenhet och resonemang när barn tänker på hur långt eller hur svårt att slå bollen under spelet. 4.Värdig föräldratid: Detta minigolfset för småbarn erbjuder föräldrar och barn möjlighet till värdefull föräldratid, under vilken föräldrar kan lära sina barn att spela golf och barn kan njuta av att imitera pappas eller mammas naturliga sving eller handposition. Dessutom kan barn lära sig att hantera tryck under golf. 5.Fun Golf Toy Set: Ett måste-ha golfklubbset för pojkar och flickor i åldrarna 2 till 6. Detta lekset kan vara bra födelsedagar och julklappar som hjälper barn att börja träna golf inomhus och utomhus. Specifikationer: Namn: Barn Golfset Storlekar: Golfklubba: Ca 48,5 cm / 19,09 tum (längd) Vagnförvaringsfodral: Ca 48 cm / 18,90 tum (höjd) Golfbollhål med flagga: Cirka 19 * 11 / 7,48 * 4,33 tum Golf Tee: Cirka 4.8cm / 1,90 tum (bottendiameter) Boll: Cirka 3,5 cm / 1,38 tum (kuldiameter) Obs: Det kan finnas ett fel på 1-2 cm vid mätning manuellt. PC: Beroende på färgerkan varalighter-ellerdarker. inkluderar: 1st * Barn Småbarn Golf Set (inklusive trolley golfbil med lätt rörliga hjul 3 golfklubbor 4 golfbollar 2 te och 2 hål med flaggor för golfbollar.)