golf groove verktyg

Kategorier: Klubbor, Golfklubbor
369 SEK 588 SEK
Mer Info!

Kraftig kilspårverktyg som är kompatibelt med golfklubbor. Solid struktur och professionellt gjort. Förbättra din perkompatibilitet med manans-det här spårverktyget kan perfekt vässa, rengöra och göra om dina betrodda golfklubbor. Hållbart spår skarpare - den här skärpan är mycket robust, tillverkad av kvalitet precisionsverktyg vakuum värmebehandlat stål, med strikt toleransstruktur. Att skärpa och rengöra spåren på klubban kan hjälpa till att förbättra bollkontroll och spinn för att förbättra ditt spelFärg:lilaMaterial:Rostfritt stål aluminiumStorlek:11,2 x 2,15 x tio Kont.:2cmPaket 1 x Golf Club Clear Tool Endast ovanstående paketinnehåll, andra produkter ingår inte. Obs: Ljusfotografering och olika skärmar kan göra att färgen på föremålet på bilden skiljer sig lite från den verkliga varan. Det tillåtna mätfelet är +/- 1- 3 cm.