golf huvudbonader set

544 SEK 860 SEK
Mer Info!

[Passar och skyddar golfklubbor] Stickade huvudskydd för golf är speciellt utformade för att passa och skydda dina klubbor från eventuella skador under spelet och din golfresa. [Lätt att använda] Golfhuvudskydd som är lätta att ta på och av. Den långa halsstrumpan ger extra skaftskydd. [Hög kvalitet] Tillverkad av 100 % stickat tyg, förtjockningstyg, dubbellagerstickat, mjukt och tvättbart. [Set med 3] Innehåller 3 skydd, passar din Driver, Fairway, Hybrid. [Gåva till familj och vänner]Perfekt presentval för golfälskare. Dessa golftillbehör är perfekta för golfare på alla nivåer och är lämpliga för vuxna, tonåringar, män och kvinnor och till och med barn. Material: stickning färg: gul Paketets innehåll:3 * Golfhuvudskydd Endast ovanstående paketinnehåll, övriga produkter ingår inte. Obs: Ljusfotografering och olika skärmar kan göra att färgen på föremålet på bilden skiljer sig lite från den äkta varan. Det tillåtna måttfelet är +/- 1-3 cm.