golfare dekoration

Kategorier: Klubbor, Golfklubbor
762 SEK 1077 SEK
Mer Info!

DESIGNEN golf står för grönt, syre, solsken och vänskap. Denna golfarstaty uttrycker positivitet och hälsa. Geometriska former ser enkla, tredimensionella och generösa ut. Vid rengöring, torka av damm med en mjuk borste eller trasa. GOLFER Golfer Sculpture är den perfekta dekorationen för alla hem eller kontor. Lägg dem i ditt rum och dekorera ditt rum, som skrivbord, bord, bokhylla, hylla, matbord, nattduksbord. Låt ditt hem (rum) få ytterligare en naturskön plats. Högkvalitativ 24 cm lång och handmålad figur, geometriska golfpresenter är gjorda av bästa harts, golfklubbor är gjorda av järn, inte lätt att bryta. 100 % blyfri miljöskyddsfärg, den är säker för barn och barn. Den perfekta presenten kommer förpackad i en tryckt kartong redo för presentutdelning. Oavsett om det är en födelsedag, jul eller något speciellt tillfälle kan golfarfiguren vara en bra present till din familj, barn, älskare, vänner, den kan ge dem många minnen och fantasi. Kan även användas som souvenir.