Golfklubbborste och handdukskit

381 SEK 512 SEK

Rengöringsmedel: stålborstar och nylonborst som ger den mest noggranna rengöringen av dina golfklubbor på några minuter. Infällbar vandringsknapp: dräkten är försedd med ett infällbart spänne. Du kan dra ut en handduk eller borste för att rengöra din boll/klubba, dra sedan tillbaka den på plats och spänna enkelt din golfbag, bältesögla eller vagn. Perfekt kombination: dräkten innehåller en golfhandduk och en pinneborste, och en 15*50 cm handduk kan snabbt städa upp golfbollen. Som djuprengöring av spåren, använd kulstångsborsten och den räfflade spiken. Den har en unik ergonomisk design, lätt och moderiktig, och denna golfklubbborste sitter fast vid dina händer, vilket kan hjälpa dig att rengöra golfklubbor snabbt.