Golfrestaureringsverktyg

380 SEK 577 SEK
Mer Info!

5-i-1 Value Pack: 16 x 24 tum trevikt golfhandduk i mikrofiber, golfklubbsborste med spårrengörare, vikbart gräsverktyg med bollmärke, golfutslagsmärke och t-sitshylla i plast. Premium golftillbehörsset, passande för alla golfälskare.^Golfklubbsrengöringskit: Dessutom finns det fler funktioner för att hålla dina klubbor och skopiggar rena. Infällbar köborste med mässingsborst för rengöring av strykjärnet. Mjuka nylonborst för rengöring av trä. Vassa piggar som används för att rengöra golfskor och spår.^Tillbehör till golfväskor: Koppla bara ihop vår förstklassiga golfhandduk och nyckelring T-shirthållare med vår infällbara borste för golfklubbor.^Bärbarhet: Vår högkvalitativa design gör att du enkelt kan bära och hålla dina klubbor och strykjärn rena när du går ut på golfbanan.^Golfpresentset: Detta är den perfekta presenten till alla golfare eller som en turneringspresent. Spendera inte mycket pengar någon annanstans, skicka ditt rengöringskit för golfklubbor till din dörr idag.