PGM huvudskydd för golfklubbor Full uppsättning trästavar Vattentätt högelastiskt material Lätt att använda Spara utrymme

899.9 SEK
Mer Info!

Om denna artikel LÄTT PÅ OCH AV- Glider av och på utan skrymmande dragkedjor eller magneter eller kardborreband och designad att ta av och på på en sekund. TAPPAR INTE FRÅN HUVUDET - Håll din klubba säkert förvarad i huvudskyddet med skaftlåsskydd. Detta gör att klubborna sitter tätt och förhindrar att golfklubböverdragen glider av i väskan eller i spelet. MAXIMALT KLUBBSKYDD - Mjukt och elastiskt klubbskydd förhindrar effektivt din golfförare från kollisioner och skadlig rörelse. HÖG KVALITET, UNIK DESIGN - Tillverkad av termoplastisk polyuretan (TPU) material som är lätt, mjukt, elastiskt, hållbart, fläckbeständigt, luktfri och lätt att rengöra. Fantastisk design gör att din väska och spel sticker ut med detta ljusa, högkvalitativa golfhuvudskydd. PRESENT TILL FAMILJEN- Presentpaket och redo för golfälskare. Måste golftillbehör för familj och vänner. Passar alla överdimensionerade upp till 460cc driver fairway wood. Detta överlägsna golfklubbskydd med nummerstift kommer att hålla länge.